Mamma ut Matte in

Nu har mamma o radde lämnat mig ensam på ön....hoppas resan gick bra. Sjukt kul att mamma äntligen fick se hur jag jobbar här nere...mañana mañana. Hoppas ni tyckte om att hälsa på. Matte byter nu ut mamma och kommer ner på fredag...ringer lite hastigt och allt bestäms över en kvart ....det e så livet ska skötas. gott att han ville ta det lugnt o inte bara supa....har ju vuxit ifrån det där supandet.. eller hur mamma? nu ska jag snart jobba men är ledig imorgon så ska nog ut o svira lite ...idag igen....tusen pussar niklas aka the king of alcudia

Kommentarer
Postat av: Mattias

Blir bara lite supa men kommer för att koppla av :) Ses på fredag bror! Laddad som fan nu!

2009-05-28 @ 00:42:51
URL: http://muscomattias.blogg.se/
Postat av: Brorstor :)

Tjenare.

Allt gött efter vi har kommit hem. Mariette va med i idol igår. Hon finns på youtube. sök bara på mariette hanson. hon va grym. Hon spelade på bulls mycke förr. gå in o kolla. jag ringer i helgen.



tjingtjing

2009-09-11 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0