Kom in i matchen

Hej!
Nu är det dags att ta upp detta igen tänkte jag. Efter flertalet månader så kände jag att skriva lite här då och då kan fan inte skada. Med tanke på att jag snart beger mig till det soliga landet Spanien ,för tredje året irad, för att jobba så tänkte jag skriva i den här som lite dagbok för folket där hemma.

Att åka ner till Mallis iår igen ska bli roligare än någonsin. Med ett bra team och fantastiskt väder ska jag nog överleva denna sommaren också. Tillsammans med Nic, Snoofy, och massa annat pack kan nog denna gå till historien som den roligaste någonsin. Vi går in med sjukt höga odds på nöjesfaktorn, sug i strupen och ett hejdundrandes humör. Hoppas att det blir nåt åt detta hållet och inte nån "vi hade iallafall tur med vädret" upplevelse...även om jag nog inte hade tackat nej till den där semestern med Rolf Skoglund och Claire Wikholm en sommardag i början på 80-talet.

Dessutom planerar jag att försöka hitta någon sida på nätet som visar Sveriges match mot Svennis Mexico. 4.25 börjar matchen, kanske inte den viktigaste för en mästerskaps supporter men ack så viktig för det svenska lagbygget. Ger Farnerud en chans, spela vågat och framförallt låt de nya känna på mattan. Fattar fortfarande inte varför "Sidleds Danne" fick följa med till ,numera, Obama land. -"Han har rutinen." Av vadå? Nöta bänken? Hade tyckt det varit lämpligare att slänga med nån gammal avdankad ´94 hjälte än att låta Danne följa med.

Dessutom vilja jag bara att det var kul att träffa Robban "Roberto" Landèn igen, var förbannat längesen. Planerade faktiskt utgång imorgon, och han lovade att introducera mig till nåt nytt kort spel. SPANK THE MONKEY . Känn på den tungviktaren.

Peace out
NM




                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0