Telefon tillbaka och pengar i fickan

Hej allihopa.  jag har hittat min mobil eller snarare sâ hittade bar parsonalen min telefon i baren. jaja vad händer inte när man är full?

Annars är allt bra. Har premiär pâ tisdag...NICE!!!! Ska börja jobba med elvis showen  nu....Hoppas ni leker mycket i snön ....för här leker vi bara i solen .....och sängen!!!!hahaha

SÂ nu kan ni ringa till mig igen. Men ring bara mellan 13:30-14:00 och 18:00 -20:00 och sedan efter 23:00.   Och jag är ledig pâ söndagar...puss

Kommentarer
Postat av: emma

vill bara önska dig en bra påsk

2008-03-21 @ 23:36:58
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Padde

Tjenare broder.. allt gött märker jag.. min lägenhet är ute nu.. www.erikolsson.se
gå in där och titta.. grym...:) mobilen e tillbaks ja.. det va ju ingen skräll att den skulle försvinna..haha.. hör av dig sen..

ha de gött i solen och drick nån för mig med..

glad påsk...
ha de..
// the bro....

2008-03-22 @ 11:10:39
Postat av: Sandra

Hej snygging! Hoppas du har det bra i solen (vilket det låter som), och att du dricker mycket öl! ;) Ville mest titta in och uppmana dig att skriva mycket och ofta här. Vi är många ska du veta, som tycker om att följa dina äventyr här :) Puss på magen!

2008-03-23 @ 15:48:11
Postat av: Bror Mattias

Bra att du har hittat mobilen :) tappa inte den nu igen bara.. häng den i ett senilsnöre annars hehe!! Ha det bra bror! Mattias

2008-03-23 @ 16:10:08
Postat av: Mamma

TA DET LUGNT!!! KRAM!!

2008-03-25 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0