Premiären(?) avklarad!!!!!!

Sâ nu har vi haft vâr Rock You premiär .Och hur gick det? Bra det gick jävligt bra faktiskt. Fick höra av gammal personal att det var den bästa premiären nâgonsin under rehersal weeks. Sà det är nice. Har börjat med elvis nu. Försöker lära mig sâ fort jag kan men allvarligt att försöka fâ in 28lâtar som lâter likadant är inte sâ himla lätt.

Annars är allt bra hade as bra väder igâr och i förgâr och dagen före det med...hahaha. Kanske är kick off idag vi vet inte det ännu....men hoppas pâ det.   Enligt rykten är det nân slags häst farm vi ska till med 4alternativ..Avanserad ridning, ridning med galopp ,nybörjare och en Sangria vagn.Jag skriver upp mig pâ den sist nämnda.

annars är min hals bättre, gâr pâ medicin men skit i det idag är det party som gäller.....puss ha det bra allihop nu tills vi Hórs nästa gâng.......pussar niklas

ps. mamma i nästa inlägg sâ kommer adressen till hotellet....jag behöver snus och andra ocksâ fO´r den delen...

Kommentarer
Postat av: Erica

Låter som om du har allt under kontroll!!
Härligt, bara lite avundsjuk på vädret. Här hemma är allt bara bra.
Sköt om dig Kram

2008-03-29 @ 17:00:23
Postat av: mamma

Härligt att premiären gick bra.
Jag skickar så fort adressen kommer.
Kramar!!

2008-03-29 @ 19:07:15
Postat av: niklas

hejsan adressen är: Passeig de Bateman, s/n
07458 Playa de Muro (Mallorca)... Kan du skicka typ 2stockar och 7 mint (tjej snus,rosa)...pussat

2008-04-01 @ 18:33:05
Postat av: niklas

Skriv Även Viva Blue pâ kuveret...samt mitt Namn...sen kan du ringa mig pâ +34 971 892 505 och mitt rums nummer är 1301....pusss

2008-04-01 @ 18:37:24
Postat av: mamma

Skriver till dig på mailen. Kram.

2008-04-02 @ 17:24:15
Postat av: Padde

Tjenare mannen... nu är lägenheten såld.. morsan kanske har sagt det redan.. hoppas allt e gött i värmen.. får se om vui hinner komma ner och visa vad skåpet ska stå..
ha de gooddee...

puss & kram

2008-04-10 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0