Darts, Wii och Thaisoppa

Hejsan allihop...nu var det längesen jag skrev....man har ju annat för sig i 35 gradig värme. Just nu sitter jag fortfarande förgråten över EM. Sverige inte vidare, Italien ut på straffar och tipset går åt helvete. Men ser ju ut som att vi håller det inom familjen(kom igen nu matte o mamma).

Allt är bara bra här nere. För tillfället slösar jag bort dagarna på sol, darts ,wii och allmänt softande på <bamboo.
Vad gör allihopa hemma?

Grattis vill jag säga till Sandra Göken Andersson som helt plötsligt slår till med att hon ska börja på Ballet Akademin, grattis även till Padde o Carro till den nya lägenheten och grattis Leif som även iår lyckas innehava årets mest pinsamma solbränna. 

Pappa hur e ryggen hoppas allt e bättre nu så du kan komma ner hit snart. Mange din pajas. Matte familjeliv? Mamma, ska bli najs när du kommer ner!!!

Hoppas alla mår bra jag mår bara bra. BTW kan nån skicka ner snus till mig på nya adressen: c/. Gabriel Llabres, s/n, 07400 Pt. Alcudia Mallorca.

Kom igen nu Klubben och fixa ett sm guld nu efter  uppehållet.....Forsan och Padde lite bra nyförvärv vi har till Juve iår Scodetto here we come......puss puss niklas


Kommentarer
Postat av: Mattias

Japp familjelivet börjar på tisdag. Ska bli riktigt skönt faktiskt! Mitt tips gick åt helvete iaf. Mamma har chansen fortfarande om Tyskland vinner ikväll. Maria leder iaf. Ha det bra bror så hörs vi!



//Mattias

2008-06-25 @ 20:17:44
URL: http://muscomattias.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har försökt nå dig på telefonen. Har du tappat den igen??

Om Tyskland vinner, vinner jag tipset.Dejan ligger också bra till, han har Ryssland som 2:a,Stefan har Spanien som 2:a. Det blir spännande ända till slutet!

Det lutar åt att vi kommer ner till dig v. 33.

Kram!!!!

2008-06-26 @ 09:43:29
Postat av: niklas

nej jag har den men verkar som det e svårt att nå den för jensa har försökt ringa men har har det inte hänt nåt.....jaaa kom igen nu. kan duskicka ner snus. 2 och en halv stock...pussar

2008-06-27 @ 03:32:15
Postat av: Mamma

Pappa skulle skicka snus.

2008-06-27 @ 10:51:35
Postat av: niklas

najs....men kan du inte ringa mig imorgon mamma var ju längesen nu........pusssar

2008-06-27 @ 17:16:38
Postat av: mamma

Skicka ett sms när du har tid att prata så ringer jag upp dig.

2008-06-29 @ 09:48:13
Postat av: niklas

har inga pengar...jag skickar på tisdag eller onsd becouse then we get paid

2008-06-29 @ 17:42:01
Postat av: Broder tuck

Hallo broder.. hur e läget där nere..?? har du ny adress?? pengarna slut igen... du e la go i hela huvet..ler.. ha de gött så slår jag en pling på lördag.. ha de och hälsa de andra..



tjingeling..

2008-07-02 @ 09:40:01
Postat av: Dannie

Hej musse:) skönt att höra att allt e bra där nere. Jag mår också fint. Har ju flyttat in till Johannez nu så tyvärr missar du inflyttningsfesten men min dörr är ju alltid öppen för dig. Så länge du knackar först:P Vi planerar ju att åka ner till dig när hösten närmar sig:) Vad säger du om det? Massor me gosiga kramar till dig



Lave ya

2008-07-02 @ 14:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0