Olikt tänkande

Mörkt och musikaliskt.
 
Jag har valt att ändra lite riktning i min blogg. Ska numera skriva lite mer om ämnen och upplevelser istället för resor och fester. Att med min resa till Spanien kommer att kunna följas på Resedagboken istället.
Så jag hoppas att läsare kan känna sig välkomna och fria att läsa. Kanske kommer inte en jävel läsa men jag kan väl iallafall få tro att nån läser. Så lämna gärna avtryck..........

"She sat in a bar played songs on guitar. MR Jones Counting Crows"

Kommentarer
Postat av: Sandra

gillar det nya stuket grabben :) jag har alltid varit, och kommer fortsätta vara en trogen läsare :) puss på vår egen lilla slampa! :D

2008-02-23 @ 01:50:25
Postat av: folke.

Skicka en länk till din resedagbok då! Även fast jag hatar sånna. Så galet opersonligt...;)

2008-04-15 @ 02:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0