Ingvar Oldsberg = Kärlek

På Spåret är slut för den här säsongen. Och med sorg i mitt hjärta kommer jag sakna Ingvar Oldsberg. Denna över medelålders man är kärlek för mig. En sådan ödmjukhet och tajming är ovanlig bland dagens programledare.

Igår så var Ingvar med i Talk Showen Robins på Svt 1. Tillsammans med programledaren Robin Paulsen var det en härlig och händelserik intervjuv. Han har dessa underbara historier om massa folk han intervjuvat, saker han har gjort och självklart skvaller från kulisserna på Tv Huset. När han sedan ställer upp på att sjunga med Calaisa i slutet av programmet visar bara vilken ödmjuk människa han är. Ingvar Oldsberg, hade det varit omröstning om vem som skulle styra landet Sverige skulle du självklart ha iallafall min röst.

Annars Vill Jag Bara Säga Grattis Till Thom Kristiansson På Fögelsedagen.

             "Jag tänker, alltså finns jag."            



                                                                                        //NM

Kommentarer
Postat av: Lina

hade jag vart tvungen att välja mellan Calaisa och Oldsberg hade jag valt calaisa alla gånger ;)

2008-02-23 @ 19:47:01
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej gubben :) Vet du va, jag & Christa var på audition för garbo´s idag, och träffade Viktor som du jobbade med i sommras :) Snacka om att världen är bra liten ibland :) Han sa förövrigt att han hade många historier att berätta om Musco, vi kontrade med att vi nog hade ännu fler ;) Puss på dig!

2008-02-24 @ 15:29:51
URL: http://www.linamusique.blogg.se
Postat av: niklas

haha fan va nice. jag gör väl aldrig nåt som man kan berätta om.....förresten vad är nummret till er skola?puss

2008-02-24 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0