Fortsatt varmt väder och Kaffe hos grannen.

Hej hopp!! Vad e det som händer fortfarande varmt väder...visserligen snöade lite igår...skumt.
Som sagt var jag ute i lördags med mina kära vänner.. Kvällen började iallafall hos Joel o Petts. En fin förfest med Fa-cup fotboll på Schemat...sedan hem till Tobbe och sedan stan. Jag hade faktiskt väldigt trevligt hela kvällen men det roligaste var ändå när jag och Totte stod i kön vid Pölsemannen.

Alltså Jag,Totte och en tjej kompis till totte var på väg hem från stan. När vi närmade oss Stora torg bestämde Totte att nu var det dags för fylle mat alltså Pölsemannen.
Vi ställer oss i kön och där händer det...Precis bakom oss står två medel ålders män, en med Actionman basker och finlands motsvarighet på Carl Bildt. Att medelmännens konversation gick ut på hur man skulle fixa brudar i Thailand, där Actionmannen sa att det lättaste sättet var att: "gå in på en bar ,fråga bartendern ifall det finns nåt till salu, släng upp 200 batt på disken (motsvarar typ 500 svenska kronor) och sedan ska du bara mata den och ge henne tak över huvudet".  Vad fan är det för fel på dig , gubbe.!!! Vilket jävla samtalsämne. Även om dettta är sant så står man väl fan inte som två vuxna karlar och disskuterar ,på fyllan, hur man billigast "fraktar" hem en thailändska.
Så jag och totte dog ju, så jävla patetiskt. Jaja dagens vuxna.

Sen nu till mina största problem på länge. Jag har alltid varit den som sagt att jag klarar mig utan min mobil, tyckt det är löjligt att säga att man måste ha med sin mobil överallt...okej, jag har nu ändrat den uppfattningen.
jag tappade min mobil i torsdags och mår skit dåligt. Vad fan ska jag göra? Inga nummer, inga vänner och framförallt hu8r ska folk få tag på mig?!!

Sedan Har jag fortfarande inte fått mina pengar från Spanien jobbet...vilken idiot han är. Visserligen är det "bara" 5000 spänn men där är ändå min, flygbiljett och en liten res kassa. Idiot ge mig mina pengar!!



"Den som kallar någon snål är den som aldrig har"


///NM



Kommentarer
Postat av: Lina

haha, du skriver så ojämnt vännen! man är lite uttråkad, tänker, ja niklas har kanske skrivet ett inlägg. kommer in och så har du skrivit en massa! haha. Du missar min feta 20 års fest! illa.. ta hand om dig!

2008-02-23 @ 13:37:11
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0