9 februari och 8+

Har Jorden fattat fel 2008? Ska det inte vara typ minus och slask på vägarna? Är det så att sommaren börjar i april och vintern i september?
                 
                   Jag klagar faktiskt inte alls på att det nu blommar ut i fint vår väder. Jag kan slänga jackan på hyllan
      och börja gå med bara en långarmad tröja istället för att mundera mig med 13kilo stickad "vinter jacka". Med tanke på hur sommaren såg ut för er ,som var hemma , sommaren 2007. Så vet jag inte alls vad som händer denna sommaren, förutom då att jag tillbringar min sommar i ett stekhett Spanien.
Men om detta fortsätter när är det då dags att slänga på bad brallorna och sticka ner till stranden o glassa?
Om jag inte minns fel utlovades en vinter med minst 30cm snö redan i oktober? Har vi då bestulits på vår vinter av dessa vädergubbar som utlovar snö,sol och regn i den så ovanligt ärliga burken?

Jag tror att sommaren i Sverige år 2008 kommer slå alla rekord...i snöfall.
Vad som egentligen kommer hända det får tiden utvisa, men slänger iallafall in en bunt pengar
på snö någon gång i sommar.
Glöm inte det när det snöar i Juli.


//NM



Kommentarer
Postat av: Julia

Kul med Spanien ju! vad blir det för shower den här gången? Krams

2008-02-19 @ 10:37:39
URL: http://vingali.blogg.se
Postat av: niklas

jajjemen..men jag vet ej vad för shower det blir...

2008-02-19 @ 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0