Kungen lever pâ Mallorca

Hej era bleka j*vlar...Själv börjar man bli riktigt porrigt brun. Efter 2dagar pâ stranden ,n^gra bira,vollyboll och ett dopp i havet dâ blir man brun....och full. Annars gâr allt bra ,flyttar snart frân hotellet till vâra lägenheter ska bli nice. Sen för att svara pâ din frâga mamma om ni kan bo hos oss. vet inte riktigt än beror pâ hur vâr l¨genhet ser ut med men sâ fort jag vet ger jag dig besked. Padde o pappa vilket hotell ska ni bo pâ?

Rubriken kommer frân matt. min gamla kollega som numera jobbar för garden. Han var o tittade pà elvis och när jag kom upp pa mitt rum var det en lapp instucken i dörren med texten:The King är inte död ,Han lever och Jobbar för Viva Pà Mallorca.

Nu ska jag iväg och Jobba har det gött Allihop vi hörs

Ps. Kan skicka ner snus om ni vill.....pussar niklas 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att hör att allt "flyter".
Jag hör av mig på telefon på lördag.
Kan jag skicka snuset på gamla adressen?
Kramar!!!

2008-04-28 @ 17:31:24
Postat av: Leffe

Blek???
näää inte jag å Radde iallafall vi har bränt våra " svålar " pga våra något höga pannfäste sååååå är det lite rött i pannan, problemet är ju den att Radde blir väl brun snart medan jag kommer att ha den underbara röda färgen kvar........

2008-04-28 @ 19:26:07
Postat av: niklas

absolut morsan skicka pâ den gamla adresen

2008-04-29 @ 15:32:43
Postat av: Mattias

Tja bror!
Blir nog inte att jag/vi kommer ner till dig i sommar. Har så mycket med flytt och jag ska vara ledig en del. Bröllop och sånt. Men det får vi ta igen när du kommer hem. Blir sambo 1:a augusti. :) Nu när jag ändå håller på så kan du lyssna på denna killen. Sebastian Krantz heter han och är 14 år.
http://www.youtube.com/watch?v=_sjiUpUQGLo&feature=related

Ha det bra bror så hörs vi!
Mattias

2008-05-11 @ 22:17:59
Postat av: broder tuck

Tjenare mannen... snart kommer vi.. El lago ska vi bo på.. laddar du med lite san miguel eller...
ha de gött så hörs och syns vi snart..

tjinge ling..

2008-05-14 @ 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0