Frân Rock You till Elvis

Hejsan allihop...detta är den första gângen under dagtid som jag faktiskt är ledig sâ nu jkan jag skriva till er. Allt flyter pâ bra och har snart landat med bâda mina fötter.

Avslutar första veckanmed Rock You imorgon o pâ m^ndag börjar elvis....förhoppningsvis. Vi har f^tt byta ut alla kläder fr`n förra âret och allt nytt har inte kommit än sà kanske börjar inte elvis förs en pà onsdag. Hoppas alla màr bra? Vet ju inget men samtidigt6 vet ni inget om vad jag hâller pà med för har ju ingen tid att skriva....

Jag kilar ju stadigt numera med en liten flicka fràn England . Sà jävla ball. Man har ju mognat numera..hahaha

Listade ut att jag inte kommer kunna se EM finalen iàr och bara kunna se en svensk match i grupp spelet. Sverige Spanien men den matchen är ju inte fel att se....när man är i spanien.

Sen mor far bror bror bror ni kan bo hos mig förmodligen....Mina flatmates  tycker det e lugnt inte sâ mycket plats men vi fixar det....bara sÄG till innan ni kommer..... ha det gött nu ska jag sänka en öl och röka pâ...lugn morsan det var ett skämt jag ska bara röka pâ. hahahahahahah     pussar ha det g¨tt niklas

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en skön fortsättning på helgen!

2008-04-12 @ 20:07:34
URL: http://www.fashionmagnolia.blogg.se
Postat av: Maria O Leif

Hejsan Vad kul att du träffat tjej, Du får hälsa henne från mig efter att förklarat för henne hur det funkar hemma på gatan. Jag hoppas att vi kan ses i september, Planerna är allvarliga. Men en liten fliselisa kommer att följa med hon med, Lite tjurigt har det varit. Begravde Leifs pappa idag men han fick ljuv skön sång med sig av Dannie och Bea. Och jag har fått jobb. Skall börja på måndag på Gallerix, det du inte illa pinkat för en trä häst.
Ha det bäst så hoppas jag vi ses innan vintern kommer massor av kramar

2008-04-14 @ 23:50:52
Postat av: folke.

Hyggligt att du berättat att du har en blogg;) Fan vad fojnt att det ärreko med dig iaf!:) Nu när jag hittat hit räknar jag med täta uppdateringar. Varför missar du hela EM typ? Jag kommer säkerligen jobba för det mesta så det suger. Dock kan man kika hyffsat bra på m,atcherna då med omman anstränger sig! Ha ett helvete!

2008-04-15 @ 02:05:18
Postat av: Matte

Halloj bror! Tar med mig snäckan när jag dyker upp.. vi har inte riktigt bestämt när men det löser sig.. ha det gött bror så hörs vi!

2008-04-16 @ 19:34:10
Postat av: Padde

tjenare... vi kommer ner i juni förmodligen.. carro, jag och farsan.. då ska det drickas san miguel..gott....:)
annars är allt gött..?? hör av mig sen.. det blir nog första veckan i juni vi komer.. beror på hur det går i nya lägenheten..


ha de.. tjena..

2008-04-17 @ 07:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0